Listvyanka en foto's - Reisverslag uit Listvyanka, Rusland van Nick Sanden - WaarBenJij.nu Listvyanka en foto's - Reisverslag uit Listvyanka, Rusland van Nick Sanden - WaarBenJij.nu

Listvyanka en foto's

Door: nickopreis

Blijf op de hoogte en volg Nick

18 September 2011 | Rusland, Listvyanka

Afgelopen donderdag heb ik de bus van Irkoetsk naar Listvyanka genomen. Dit plaatsje ligt aan het Baikalmeer, ongeveer 70 km (een uur) rijden van Irkoetsk. Volgens mij moeten ze het daar vooral van de toeristen hebben, maar door de kou waren die er niet zoveel. De eerste dag naar de tourist info (ze hebben er 2) maar daar sprak niemand Engels. Het was dus erg rustig. De volgende dag was het weer gelukkig beter en nu was er wel iemand die Engels sprak. Dus ik maar een boottochtje over het Baikalmeer geboekt. Zaterdag was het weer nog beter en waren er veel Russische touristen voor een dag. Verder hebben ze er hele lekkere vis. Ik heb er m'n dagen dus gesleten met vis eten en langs het meer wandelen.

Op zondag de bus terug genomen naar Irkoetsk, zit nu in het hostel. Het is hier lekker weer, 22 graden en zonnig. Dat is toch niet slecht voor Oost-Siberische begrippen! Morgenavond pak ik de trein naar Ulaanbaatar, dan kom ik daar woensdagochtend aan. Ter plaatse ga ik een trip maken, maar die moet ik nog wel boeken. Misschien naar Terelj nationaal park of de Gobi-woestijn. Maar dat lezen jullie wel in het volgende verslag. Ondertussen heb ik ook wat foto's weten te plaatsen, dus leef jullie uit!

ps.
Joan: ik zie dat je bent uitgeschakeld in de kwartfinale. Je was zeker nog moe van die 3-setter de vorige dag. Toch een puik resultaat zo voor de eerste keer.

Carla: We waren nog niet het laatste de club uit, maar ja, zo tegen half 6 begint iedereen toch een beetje in te kakken en dan kun je maar zo wijs zijn om naar huis te gaan.

Bart: de eerste dag van de treinreis was eigenlijk het minste, want dan denk je: ik moet nog zo lang. Maar het werd eigenlijk steeds leuker en ik vond het jammer dat ik er na 87 uur weer uit moest. De Russen zijn ook lang niet zo onvriendelijk en stug als je zo vaak hoort.

  • 18 September 2011 - 11:18

    Jan En Thea:

    Ha Nick!
    leuk verslag en mooie foto's,

    Heel veel groeten, Jan en Thea.

  • 18 September 2011 - 19:22

    Pap En Mam:

    Mooie foto's !
    Vooral van de vis:-)
    Temperatuur is bij jou in Siberië idd
    beter dan hier, nu 14 graden en regen.
    Hebben zojuist een blokje hout in de kachel gegooid...
    Kijken weer uit naar je volgende reisverslag uit Mongolië !

  • 18 September 2011 - 19:43

    Lieke:

    Ha Nick,

    Leuk met die foto's! Vooral die Rus (? met dat biertje ziet er inderdaad helemaaaal niet stug uit ;-) Benieuwd naar je volgende verslagen en veel plezier alvast!

    X Lieke

  • 19 September 2011 - 21:09

    Caroline:

    Hallo Nick ! Hier Caro aus Frankreich !! Schöne Fotos ! Bin froh sie zu sehen... Ich verstehe nicht alle Texte aber ich probiere !! Ich hoffe, dass dein Trip dir gefällt. Du scheinst viele Freunde getroffen zu haben oder ? Viel Spass dort !!

    Glg und Küsse
    Caro

  • 23 September 2011 - 09:36

    Joan:


    Hallo Nick

    Ik zie het wel Nick jij maakt het helemaal,ik vind het heel bijzonder wat je doet helemaal in je eentje petje af.Je hebt het al gezien ik heb in de poul van de 3 wedstrijden 2 gewonnen en 1 verloren.Toen kreeg ik een sterke tegenstander tegen dat was peter hulsen,en die heb gewonnen na 3 sets.De eerste set verloren met 6-1,en daarna een tiebreak gespeeld en met 8-6 gewonnnen,en de 3e set gewonnen met 6-3.Totaal 2uur en 15minuten moeten spelen.De volgende dag moest ik de kwartfinale spelen en die had ik niet mogen verliezen,maar ik had veel last van spierpijn,ik was niet fit genoeg,veel te weinig loop vermogen helaas.Anders had ik in de halve finale tegen Jarno moeten spelen,dan had ik er toch uit gelegen.Maar ik ben toch best ver gekomen had ik nooit verwacht na ongeveer 20 jaar niet meer getennist heb.Nick ik weet zeker als je weer terug komt van je reis dat ik je helemaal inmaak (grapje)
    Nick ik wens je heel veel vakantie en reis plezier en ik hou je verslagen in de gaten.We missen je heel erg in de ploeg veel te weinig mensen,we tobben er maar mee heen.

    Groetjes van Joan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Listvyanka

De reis is belangrijker dan de bestemming

Rondreis door Azie.

Recente Reisverslagen:

21 December 2013

Ik ben weer thuis

15 December 2013

Goa

03 December 2013

Rajasthan

19 November 2013

India

07 November 2013

Pokhara, Chitwan, Bhaktapur en Kathmandu
Nick

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 40882

Voorgaande reizen:

05 September 2011 - 21 December 2013

De reis is belangrijker dan de bestemming

Landen bezocht: