Thailand deel 3 - Reisverslag uit Rayong, Thailand van Nick Sanden - WaarBenJij.nu Thailand deel 3 - Reisverslag uit Rayong, Thailand van Nick Sanden - WaarBenJij.nu

Thailand deel 3

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

04 Februari 2013 | Thailand, Rayong

Ondertussen heb ik de Filipijnen weer verlaten en zit nu in Thailand. Een goeie tijd gehad in de Filipijnen, weinig gedaan. Overdag naar het strand, zwemmen en 's avonds van het nachtleven genieten. En dat is eigenlijk ook gewoon topsport om dat 3 weken vol te houden, ik ben dan ook geen 18 meer.Er zitten enkele leuke beachclubs in Boracay en die gaan door tot het ochtendgloren. Na 3 weken was ik dan ook best wel moe.

Via Clark Airport ben ik een paar dagen geleden naar Bangkok gevlogen. Ik kende nog iemand uit Bangkok van de vorige keer in de Filipijnen, dus met haar en haar broer en nog 2 Filipino's uit het vliegtuig zijn we 's avonds wezen stappen. De volgende dag nog naar de bar/restaurant van dat meidje uit Bangkok geweest, was ook weer gezellig. Na 2 nachten Bangkok de bus gepakt naar Ban Phe, hier heb ik vorig jaar ook al enkele weken doorgebracht. Ik kan hier dus lekker een weekje uitrusten en ontgiften voordat ik weer verder trek. Hierna gaat de trip verder naar het noorden van Thailand, waarna ik op 1 maart vanuit Chiang Mai het vliegtuig pak naar Macau. Ik wens jullie allemaal een fijne carnaval toe. Maar ik denk dat ik er hier vanaf het strand weinig van mis. De toegevoegde foto's zijn nog van Boracay.

• 04 Februari 2013 - 21:29

Lian En Martijn:

Foto's zien er goed uit! Nog veel plezier daar! Dan doen wij dat hier ook met carnaval:)

Groetjes Lian en Martijn

• 17 Februari 2013 - 19:41

Peter En Corrie:

Ha, die Nick.
    Zo te lezen ben je weer helemaal gewend aan het heerlijke weer daar. Hier is het koud geweest, ook met carnaval. Door mijn nieuwe knie, voor ons weinig carnaval, maar als je het niet ziet, mis je ook niets. Dat is voor jou hetzelfde als voor ons.
    We wachten weer tot het volgende bericht.
    groetjes Peter en Corrie.