Goa - Reisverslag uit Agonda, India van Nick Sanden - WaarBenJij.nu Goa - Reisverslag uit Agonda, India van Nick Sanden - WaarBenJij.nu

Goa

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

15 December 2013 | India, Agonda

Ondertussen zit ik alweer bijna 2 weken in Goa. Na aankomst op het vliegveld naar Agonda gegaan en daar zit ik nu nog steeds. Agonda ligt in het zuiden van Goa, 8 kilometer boven Palolem en dat is het populairste strand in Goa. In Agonda is het net zo mooi, maar lekker rustig. Als je de film
'The Bourne Supremacy' hebt gezien krijg je een idee. Op het begin van de film zit Jason Bourne in Palolem.

Na aankomst in Agonda heb ik eerst een nacht in een hotel geslapen langs de weg en ben de volgende dag verhuisd naar een strandhut. De hut is erg goedkoop en er zit een restaurant bij waar ze goed eten hebben. Het eten in India is sowieso een van de positieve dingen aan India. De meeste dagen voer ik hier dus weinig uit. Ik lig op m'n strandstoel, kijk naar de koeien op het strand en lees een boek. Ik had nog een dag een scooter gehuurd en ben toen naar een oud Portugees fort gereden langs de kust en naar Palolem. Goa was immers een Portugese kolonie tussen 1512 en 1961 en je zit hier dus wat meer kerken dan in de rest van India. Tot zover Goa, dan ga ik weer terug naar m'n strandbed.

  • 15 December 2013 - 22:19

    Pap En Mam:

    Het Zwitserlevengevoel, alleen die koeien......


  • 16 December 2013 - 18:33

    Frans Pepers:

    Hoi Nick, Bij Jason Bourne was het hartstikke druk, maar jij lijkt wel de enige bewoner, behalve de koeien. Lekker rustig zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Agonda

De reis is belangrijker dan de bestemming

Rondreis door Azie.

Recente Reisverslagen:

21 December 2013

Ik ben weer thuis

15 December 2013

Goa

03 December 2013

Rajasthan

19 November 2013

India

07 November 2013

Pokhara, Chitwan, Bhaktapur en Kathmandu
Nick

Actief sinds 29 Juli 2011
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 40755

Voorgaande reizen:

05 September 2011 - 21 December 2013

De reis is belangrijker dan de bestemming

Landen bezocht: